تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه فایل های دیجیتالی کمیاب

فروشگاه فایل های دیجیتالی کمیاب


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1133
  • بازدید دیروز : 2315
  • بازدید کل : 698666

تبلیغات در تئاتر ایران ...


تبلیغات در تئاتر ایران ...

فهرست مطالب

 کلیات طرح1

مقدمه2

بیان مساله3

پیشینه تحقیق در ایران4

اهمیت تحقیق5

اهداف تحقیق6

سوال تحقیق6

تعریف واژگان و مفاهیم7

روش تحقيق8

چارچوب نظری9

محدودیت ها9

فصل اول:10

مطالعات نظری تئاتر10

بخش اول-تئاتر11

1-1 تعریف تئاتر11

1-2 تاریخچه تئاتر16

1-2-1 تاريخچه تئاتر جهان16

1-2-2 تئاتر ایران23

1-2-3 تاریخچه تئاتر دولتی در ایران28

1-2-4 تاریخچه تئاتر خصوصی در ایران30

بخش دوم-آسیب شناسی تئاتر31

1-3 آسیب شناسی تئاتر31

1-3-1 آسیب شناسی تئاتر دولتی38

1-3-2 آسیب شناسی تئاتر خصوصی39

1-4 مخاطب تئاتر44

1-4-1 طبقه مرفه49

1-4-2 طبقه متوسط50

1-4-3 طبقه ضعیف50

فصل دوم:51

شیوه‌های اطلاع‌رسانی51

و تبلیغات در تئاتر51

2-1 شیوه های اطلاع رسانی52

2-1-1 قبل از انقلاب در ایران53

2-1-2 بعد از انقلاب در ایران54

بخش دوم-تبلیغات55

2-2 تبلیغات چیست؟55

2-3 تاریخچه تبلیغات تئاتر در ایران59

2-4 اهداف تبلیغات60

2-5 کاربرد تبلیغات63

2-6 اصول کار تبلیغات66

2-6-1 اصول کیفیت70

2-6-2 اصل کیفیت71

2-6-3 اصل شیوه بیان72

2-6-4 اصل مناسبت72

2-7 اهمیت تبلیغات73

2-8 انواع تبلیغات74

2-8-1 تبلیغات فرهنگی76

2-8-2 تبلیغات تجاری77

2-9 اَشکال تبلیغات79

2-9-1 جمعی79

2-9-2 فردی80

2-10 شیوه های ابتکاری80

2-11 تجربیات تماشاچیان81

2-12 جذب حامی مالی84

2-13-پیشینه تحقیق85

2-13-1 تحقیقات داخلی85

2-13-2 تحقیقات خارجی87

فصل سوم:88

روش‌شناسی تحقیق88

3-1- مقدمه89

3-2- روش تحقيق90

3-3- جامعه آماري91

3-4- نمونه آماری91

3-5- ابزار تحقيق92

3-6- روش های آماری مورد استفاده93

3-7- جمع بندی فصل سوم93

فصل چهارم:94

یافته‌های تحقیق در تبلیغات تئاتر ایران 94

4-1- مقدّمه95

4-2- آمار توصیفی96

4-2-1-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ جنسیت96

4-2-2-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ تاهل97

4-2-3-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت سطح تحصیلات99

4-2-4-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت سن101

4-2-5-بررسی درصدی توزیع پاسخ ها به تفکیک هر عامل103

4-3- نتایج حاصل از آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق106

4-3-1- بررسی وضعیت سوالات106

فصل پنجم:111

تحلیل تبلیغات تئاتر در ایران با نمونه پژوهشی نمایش بیوه‌های غمگین سالار جنگ111

5-1- تحلیل112

5-2- نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ در سالن چهارسوی تئاتر شهر123

نتیجه‌گیری126

منابع130

پیوست137

بخش اول: مشخصات جمعیت شناختی:137

بخش دوم: سوالات تخصصی137

 فهرست جداول

جدول 1-4 : توزيع فراواني مربوط به وضعیت جنسيت پاسخ‌دهندگان98

جدول 2-4: توزيع فراواني مربوط به وضعیت تاهل پاسخ‌دهندگان100

جدول3- 4توزيع فراواني مربوط به وضعیت تحصیلی پاسخدهندگان102

جدول4-4: توزيع فراواني مربوط به وضعیت سن پاسخدهندگان104

جدول5-4 درصدی توزیع پاسخ ها به تفکیک هر عامل106

جدول 6-4: آماره های یک نمونه ای109

جدول 7-4: آزمون یک نمونه ای110

 فهرست نمودارها

نمودار1-4: نمودار وضعیت جنسیتی پاسخ‌دهندگان98

نمودار2-4: نمودار وضعیت تاهل پاسخ دهندگان99

نمودار3-4: نمودار مستطیلی وضعیت تحصیلات102

نمودار4-4: نمودار مستطیلی وضعیت سن104

 فهرست شکل

شکل 1-4: عوامل موثر در جلب مخاطب تئاتر ........................................................110

کلیات طرح

 مقدمه

تبلیغات یکی از راه های رایج جلب نظر مخاطب به سوی یک کالا است. حال ممکن است این کالا محصولی صنعتی و تجاری و یا محصولی هنری باشد. مسلماَ تبلیغات در عرصۀ هنر تا حدودی با تبلیغات یک محصول تجاری متفاوت است. تبلیغات در هنر ابتدا فرهنگ سازی و بسترسازی لازم برای رشد و گسترش نوعی از تفکر در جامعه است. این تعبیر که تبلیغات هنری مانند پیام های بهداشتی است، بیراه نیست. چراکه پیام ها و دستورالعمل های بهداشتی و پزشکی برای سلامتی جسم و جان و تبلیغات هنری به قصد پرورش و تیمار روح و روان است.

در کشور ما پس از محصولات سینمایی که سال هاست جایگاه و اهمیت خاصی در تبلیغات شهری یافته اند، اخیراً با توجه خاص مسئولان، هنر تئاتر نیز به این سلاح قوی مجهز شده است. بیلبوردها، پوسترهای بزرگ و بنرهایی که در سطح شهر با نام و نقش هنرمندان این عرصه مزین می شوند، دلیلی بر این مدعا هستند.هنر نمایش در راه بهره گیری از این امکان تبلیغی تازه در اول راه است و هنوز نیاز به آزمون و خطاهای بسیاری دارد.

بنابراین باید تلاش نمود تا تاثیر تبلیغات را بر افزایش و جذب مخاطب تئاتر بررسی نمود. تحقیق حاضر تلاش دارد به این موضوع بپردازد.در چنین شرایطی این سوال مطرح می‌شود که آیا همچون گذشته، تبلیغات توانایی نفوذ و تاثیرگذاری بر مخاطبان را دارد؟

 

بیان مساله

تبلیغات یکی از راه های رایج جلب نظر مخاطب به سوی یک کالا است. حال ممکن است این کالا محصولی صنعتی و تجاری و یا محصولی هنری باشد. به طور کلی با اختراع ماشین چاپ و سپس رادیو و تلویزیـون و دیـگر رسانه‌های جمعی، تبلیغات رشد گسترده ای یافت. براین اساس امروزه شاهد بمباران تبلیغاتی هستیم. هنگامیکه در حال تماشای تلویزیون یا در حال شنیدن برنامه مورد علاقه خود از رادیو هستیم و یا زمانیکه در اینترنت در حال جستجو و یا مـشاهده سـایتهای مـختلف مـی‌باشیم، بـطور مــداوم در مـعرض تبلیغات مختلف قرار داریم. حتی هنگامی که در حال عبور از خیابان نیز هستیم با تابلوهای تبلیغاتی مختلف مواجه می شویم.

تبلیعات هنری نیز در جوامع پیشرفته، دوران گذار خود را از آزمون و خطا پشت سر گذاشته است.بطوریکه نیم نگاهی به نحوه اجرای آثار نمایشی، این مساله را ثابت میکند که اطلاع رسانی و تبلیغات در کشورهای پیشرفته، تامل و دور از محدودیت و با هدف داشتن گیشه داغ تر انجام میشود.

اما در جوامع در حال توسعه و از جمله ایران، واقعیت به گونه دیگری است. با اندک مطالعه در مقوله تئاتر ایران، جای خالی تبلیغات کاملا احساس میشود.قابل توجه اینکه در شرایط موجود، نسبت تبلیغاتی که برای تئاتر در کشور ما صورت میگیرد، یک دهمِ تبلیغاتی است که خرج سینما میشود؛و این بی ارتباط با محدودیت سالن های تئاتر، درآمد ناچیز دست اندرکاران و هزینه های سنگین اجرایی که معضل بزرگ و تاریخی اجرای نمایش در ایران است، نیست.

حال اگر به مشکلات فوق، این نحوه تفکر را که هزینه های تبلیغاتی نیز، بار سنگین هزینه های اجرایی را سنگین تر میکنداضافه کرد، دیگر رغبتی برای اجرای نمایش باقی نمی ماند.در صورتیکه تجربه در بسیاری از کشور های صاحب تئاتر نشان داده است که بکارگیری تبلیغات حساب شده میتواند بنیان اجرای تئاتر را متحول کند.حال با چنین پشتوانه ای تلاش میشود در این پایان نامه به این پرسش پاسخ داده شود که آیا در ایران شگرد های تبلیغاتی میتواند در جذب مخاطب موثر واقع شود؟

 

پیشینه تحقیق در ایران

- محمود اربابی در پایان نامه خود با عنوان "تئاتر ایران و عوامل بازدارنده آن" بیان می کند تئاتر ایران ارتباط گرم خود را با تماشاگر از دست داده و باید این ارتباط را گرم کرد. آنچه برای تئاتر ایران راه نجات خواهد بود توجه جدی به فرهنگ بومی و ملی براساس فرم های جذاب نمایشی است. از نظر اربابی باید تعاریف و توقعات سیاست گذاران فرهنگی از تئاتر روشن و براساس ان برنامه ریزی گردد(اربابی، 1377: 3).

- ساسان قاسمی در پایان نامه خود با عنوان "معرفی و بررسی ویژگی های تئاتر تبلیغاتی و استفاده از آن در تبلیغات سیاسی"(1383) به بررسی تاریخچه تبلیغات در تئاتر از نمایش های آیینی سنتی پیش از پیدایش تئاتر یونان تا دوران معاصر پرداخته است(قاسمی، 1383: 67).

- مژگان بنی هاشمی در پایان نامه خود با عنوان "مخاطب تئاتر" (1375) بیان می کند که تئاتر کنونی در شرایط نامطلوبی از نظر حرفه ای به سر می برد. چرا که یک سیاست ثابت و دائمی و نه حتی اصولی در عملکردها وبرنامه ریزی ها وجود ندارد(بنی هاشمی، 1375: 44).

 دکتر بهزاد قادری در مقاله ی خود با عنوان " فرهنگ خصوصی سازی و خصوصی سازی فرهنگ" در زمینه تئاتر خصوصی بیاناتی را اظهار می کند. وی بیان می کند، با توجه به اینکه تئاتر در غرب همیشه خصوصی بوده است، در مقاله اش به آن دوره های کوتاهی اشاره می کند که دولت ها برای دولتی سازی تئاتر تلاش کردند تا ببینیم اهداف، ضرورت ها، خوبی ها و کاستی های چنین برنامه هایی چه بوده است. سپس تب خصوصی سازی در ایران را بررسی و برداشت های گوناگون از خصوصی سازی بخش های متفاوت خانواده تئاتر را مرور می کند و حالات و شرایط به وجود آمدن چنین تئاتری ـ از جمله پشتیبانی از شرکت های تئاتری و دیگری فضای اجرایی برای این شرکت ها ـ را ارزیابی می کند. در پایان نیز به این نکته اشاره می کند که این گونه گروه ها و فضاها باید بتوانند انتظارات گوناگون مخاطب تئاتر را برآورده کنند(قادری، 1391: 54).

 دکتر فریندخت زاهدی در مقاله خود با عنوان "راهکار یا موانع راه اندازی تئاتر خصوصی" بیان می کند، برای بررسی امکانات و یا عدم امکانات، برای داشتن تئاتر خصوصی می بایست چند و چون وضعیت تئاتر را با تعریف مشخص از ویژگی های آن با نگاهی تیزبینانه و از ابعاد مختلف شناخت و سپس به طبقه بندی انواع تئاتر و اهداف آنها پرداخت.این طبقه بندی طبعا می بایست بنا بر ماهیت گونه های مختلف تئاتر و نحوه مدیریت و برنامه ریزی آنها انجام گیرد تا بتواند در درازمدت به نتیجه نسبتاً مطلوب برسد.

 اهمیت تحقیق

تئاتر یک هنر قوی و بسیار تاثیرگذار است و می تواند نقش تعیین کننده ای در جامعه و برقراری با مخاطب خویش داشته باشد. تئاتر می تواند آموزش دهد. می تواند سرگرم کند، می تواند فرهنگ ملی را غنی بخشد. می تواند هویت قومی و منطقه ای را حفظ کند، می تواند زبان و ادبیات کشور را شکوفا سازد و در مجموع همه این ها می توان گفت تئاتر می تواند سطح شعور و آگاهی جامعه خویش را بالا ببرد و این یعنی بالا رفتن سطح فرهنگ و دستیابی به شخصیت و هویت مطلوب. تئاتر در کشور ما با وجود اینکه سال هاست در کشور حیات یافته، هنوز ارتباط لازم را با جامعه خویش برقرار نکرده است و نتوانسته تعداد مخاطبان خود را چندان افزایش دهد.بنابراین باید با استفاده از شگردهای تبلیغاتی اهمیت تئاتر در جامعه را پررنگ کرد. براین اساس لزوم آسیب شناسی بازار تبلیغات تئاتر و بررسی ایده های تبلیغاتی بکار گرفته شده برای آن در تئاتر دولتی و خصوصی ضروری می باشد. با بررسی این آسیب شناسی میتوان مخاطب بیشتری در سالن ها داشته باشیم و به دنبال آن گیشه ها رونق گیرد، بدین ترتیب با بهبود وضعیت فروش و رفاه هنرمندان امید آن خواهد بود که کیفیت آثار بالا رود.

 اهداف تحقیق

تحقیق و مطالعه ی راهبردی درباره نقاط ضعف و قوت مقوله ی تبلیغات و بازاریابی تئاتر و بررسی ضرورت تبیین ایجاد اتاق فکر، مخاطب شناسی، نیاز شناسی و آسیب شناسی بازار تئاتر و ضرورت جلب توجه جوامع دانشگاهی به مقوله ی بازاریابی تئاتر به مثابه ارائه حداقل 2 واحد درسی

 سوال تحقیق

-آیا تبلیغات جامع در تئاتر میتواند در جلب مخاطب گسترده به سالن ها موثر واقع شود؟

تعریف واژگان و مفاهیم

"تبلیغ": تبلیغ عبارت است از برقراری ارتباطی غیر شخصی از طریق رسانه های مختلف برای متقاعد ساختن یا تاثیر گذاشتن بر اذهان عمومی (آقا داود، 1381)

"تبلیغات": تبلیغات عبارت است از ارتباط و معرفی غیرشخصی محصول یا خدمت از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی، یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند (آذین، 1381).

"تئاتر": تئاتر از کلمه یونانی " تئاترون " به معنی تماشاخانه یا محل تماشا گرفته شده است و شامل انواع مختلفی چون " نمایش زنده با بازیگر، نمایش‌های عروسکی، پانتومیم، تئاتر تلویزیونی، اپرا، باله، نمایش‌های موزیکال، نمایش رادیویی، نمایش‌های آئینی (به شرط داشتن ساختار روایی) و شکل‌های خاصی از نمایش‌های سنتی ملل و اقوام (برای نمونه: نقالی، پرده‌خوانی، نمایشنامه‌خوانی، تخت حوضی، تعزیه در ایران و نمونه‌های متعدد دیگری می‌باشد)(آقا داود، 1381).

"مخاطب تئاتر": واژه مخاطب، مدت هاست که در فرآیند ارتباط جمعی اصطلاح رایجی است برای اشاره به دریافت کنندگان در مدل ساده خطی (منبع، مجرا/کانال، پیام، دریافت کننده، بازخورد) که توسط پیشگامان حوزه رسانه پژوهی ارائه شده است. به طور کلی مخاطب به طور ساده به خوانندگان، بینندگان، شنوندگان یکی از رسانه ها یا هر محتوا و نمایشی اشاره دارد (آذین، 1381).

واژه مخاطب، یکی از شاخه های موضوع مطالعه ارتباطات جمعی و نیز یکی از حوزه های اصلی پژوهش های تجربی را مشخص می سازد. مخاطبان محصول زمینه اجتماعی هستند که به ایجاد علایق فرهنگی، فهم ها و نیازهای اطلاعاتی مشترک می انجامند و هم واکنشی به الگوی خاص شرایط رسانه ای.

به طور کلی مخاطبان[1] گروهی از مردم هستند که با یک اثر هنری و یا هر رسانه دیگری مواجه می شوند. در واقع مخاطبان افرادی هستند که مورد خطاب یک پیام قرار می گیرند.در یک رویداد ارتباطی بسیار ساده، شخص مقابل فرستنده پیام را مخاطب می نامند، در تعابیر علوم ارتباطات، مخاطب را متناسب با درجه آگاهی و شناخت مندی به مخاطب عام، ساده، کم سواد، متخصص، ویژه و یا مخصوص تقسیم کرده اند (ابوالحسینی چیمه، 1384).

 روش تحقيق

تحقیق حاضر از نوع کاربردی می باشد زیرا نتایج حاصل از آن می تواند مورد استفاده​ی مدیران و مسئولین حوزه تئاتر قرار گیرد و در نتیجه می توانند به این نکته پی ببرند که چه عواملی در تبلیغات بر جذب مخاطب تاثیرگذار می باشند. همچنین از نظر متغیر، شامل متغیرهای کیفی بوده و از نظر شيوه گردآوري اطلاعات تحقيق توصيفي از نوع پیمایشی است.

 چارچوب نظری

جامعه آماری تحقیق حاضر دربرگیرنده کلیه مخاطبان گیشه تئاتر شهر تهران می باشد. بنابراين جهت محاسبة حجم نمونة مورد نياز براي پژوهش از جدول مورگان و دیگران استفاده گردید. روش نمونه گیری مورد استفاده در این تحقیق، نمونه گیری تصادفی است. در اين تحقيق از پرسشنامه با سوالات بسته استفاده شده است. در سوالات پرسشنامه مقياس 5 نقطه اي استفاده شده است. در این تحقیق جهت تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از دو روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است.

 محدودیت ها

تحقیقات بسیاری در زمینه تئاتر انجام شده است اما در هیچ یک از آن تحقیقات به تاثیر تبلیغات و پیامدهای آن در تئاتر و جذب مخاطب اشاره نشده است. همچنین تحقیقات فارسی در این زمینه بسیار محدود می باشد.

 فصل اول:

مطالعات نظری تئاتر

 بخش اول-تئاتر

1-1 تعریف تئاتر

واژه‌ی theatronیونان باستانی است، به معنای محل اجرای تئاتر و theatromaبه معنای تماشاست. تئاتر نمایش صحنه ای است با رخدادی درونی و بیرونی به مثابه ی ارتباط هنری بین بازیگر و تماشاگر (پاکباز، 1385: 261). از واژه ی تئاتر در زبان آلمانی هم، می توان محل نمایش را منظور نظر داشت و هم پروسه بازی تئاتر و همچنین گروهی از بازیگران را که کار تئاتر را انجام می دهند، یعنی گروه نمایشی (اسلین، 1918: 167 ).

منظور از تئاتر، يک مجموعه‌ی هنری يا يک نظام سازمان‌يافته‌ی هنری است که پيش از هر چيز به متن يا نمايشنامه و سپس به کارگردان نياز دارد و شامل بازيگری، صحنه‌آرايی، مجسمه‌آرايی، موسيقی، سخنوری، نورپردازی، نقاشی، معماری... می‌شود. اگر عبارت " هرگاه A نقش B را برای C بازی کند یک نمایش شکل گرفته است " را برای تعریف نمایش بپذیریم وابستگی غیر قابل انکار هنرهای نمایشی به سه مقوله (بازیگر، نقش و تماشاگر) مشخص می‌شود.[۳]براین اساس تئاتردر ساده‌ترین تعریف شکلی از نمایش است که علاوه بر این سه عامل وابسته به عوامل دیگری چون " محل نمایش، متن نمایشی، زمان اجرا و فرایند تولید تا ارائه دارد" با این تعریف نمایش‌های غیر داستانی در ردیف تئاترها قرار نمی‌گیرند. تئاتر امروزه از نظر ساختار و شکل ارائه گستردگی فراوانی یافته و شکل‌های گاه بدیعی چون (تئاتر خیابانی، تئاتر محیطی، تئاتر مواجه، تئاتر پوچیو...) که برخی از آنها در شکل اجرا و تعدادی نیز در ساختار نمایشنامه دست به نو آوری زده‌اند. تئاتر کلاسیک چهار نوع دارد: تئاترگفتاری که تراژدی – کمدی و نمایش از انواع آن هستند، تئاتر موزیکال که شامل اپرا، اپرت و موزیکال می شود، (رقص –تئاتر) یا بالت و در نهایت تئاتر عروسکی (هولتن، 1364: 56 ).

ویژگی اساسی تئاتر در آنست که تماشاچی جزو جدا نشدنی آن است. تئاتر بدون تماشاچی تاتر نیست. در تئاتر کلاسیک تماشاگر صاحب نظر است. یا آن را می پذیرد و از طریق تحسین آن را تایید می کند یا بدون تحسینی خاص آن را رد می کند. تئاتر می تواند مذهبی، اجتماعی، سیاسی یا زیبا شناسانه باشد. اما تئاتر در درجه اول یک رشته هنریست و بنابراین آزاد است.

همواره درك وظايف وكاركردهاي نمايش وتئاترمورد بحث وتوجه فلاسفه، هنرمندان وجامعه شناسان بوده است.اماتاكنون پاسخهاي جامع و واحدي به سؤالاتي ازقبيل اينكه چراانسان نمايش راآفريد؟ ونمايش براي بشرچه كاري انجام ميدهد؟ ارائه نشده است. تنهاميتوان بامشاهده و بررسي دامنةتأثيرات اجتماعي نمايش، كاركردها و وظايفي رابراي آن برشمرد.

نمايش دردوران حيات خوداين امكان رابه ا نسان داده است تاتجارب و ذهنيات خودرابه شيوهاي مؤثروملموس به سايرهمنوعان عرضه كند.نمايش به انسان كمك ميكندبازخواني كامل تري ازجهان ومحيط پيرامون خودداشته باشدتاازاين طريق به زندگي خودمعنايي عميقتر بخشد. نمايش ميتواند مسائل جهاني ومفهوم واقعي زندگي را بي آنكه درگير مباحث نظري وتجريدي شودبه شيوهاي ملموس به روي صحنه آورده ودربرابرديدگان به تصويركشد.آنتوان ويتز نمايش رابه ميدان كوچكي -درآن همةتاريخ جامعه به نمايش درمي آيد وعليرغم »كوچكي اش« -ازنيروها تشبيه مي‌كند كه به عنوان الگوي زندگي مردم به كار ميرود. به طوركلي نمايش وتئاتر به مانند سايرهنرها وظايف وكاركردهايي دارد. اين وظايف وكاركردها عبارتنداز:

[1]audience


مبلغ واقعی 48,240 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,180 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 56

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

این محصول آپدیت شد تاریخ 1397/01/27 بسم الله الرحمن الرحیم سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 15 اردیبهشت 1397 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه راهنما در هر بخش، با قیمتی کم در ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است نسخه ی 100%تست شده با توجه به فیلترینگ تلگرام 15 اردیبهشت ...

کتاب افزایش ممبر کانال تلگرام

کتاب افزایش ممبر کانال تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام ، مهمترین دغدغه صاحبان کانال در این شبکه اجتماعی موبایلی است.در این مطلب موثرترین روش های افزایش اعضای کانال تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد. در ابتدا ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که افزایش اعضای کانال تلگرام ( Telegram ) با روش های غیر معمول ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره ناشناس به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید. یعنی زمانی که شما با دیگران تماس می گیرید شماره دلخواهی که شما در برنامه وارد کرده اید برای شخصی که ...

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

برای درآمدزایی فوق العاده، فقط توضیحات زیر را تا انتها بخوانید. ما درآمد شما را تضمین می کنیم. واقعا ده میلیون تومن درآمد ماهیانه هیچ چیز خاصی نیست. اینقد واسه خودتون بزرگ و دست نیافتنیش نکنین دوستان من، اگه به ضمیرناخودآگاه خودتون القا کردین که اون بزرگه و شما ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها ...

اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل !!!!!

اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل !!!!!

توجه توجه روش هایی که کاملا قانونی هستند اما جایی آن ها را پیدا نمیکیند این روش ها بسیار ساده و کاربردی هستند و تنها با طی مراحلی ساده شما می توانید در کم تر از دو دقیقه حداقل ۱ گیگ اینترنت رایگان همراه اول و ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید. بعضی وقت ها ...

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

- ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps ردیابی و کنترل از از راه دور ، با وارد کردن شماره موبایل نرم افزار ردیاب شماره موبایل کاملا ایرانی و فارسی بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل با استفاده از این نرم افزار ردیاب شماره موبایل فرزندان و افراد ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه 5 میلیونی ...

آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

آیا می دانید؟ یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید. می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط ...

نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

شاه نعمت‌الله ولی نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی پر فروشترین کتاب نسخه خطی با بیش از 2000000 فروش تا کنون به دليل استقبال بي نظيز شما كاربران گرامي نسخه خطي فوق فقط تا پايان اسفند ماه با 20% تخفيف به فروش مي رسد و بعد از آن به قیمت ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی مجموعه مسکونی با رویکرد ارتقاء تعاملات اجتماعی» (فایل word قابل ویرایش) این پروژه توسط گروه معماری تلار تهیه شده است. از این بابت مشابه آن در وب وجود ندارد. رساله در 157 صفحه تنظمیم شده و دارای 77 منبع است. متن مطابق ...

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ

▼ توجه توجه ▼ شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت ما دانلود نمایید: app.alosite.net نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت شما میتوانید به جای خرید بازدید از سایت ها از نرم افزار بازدید استفاده کنید ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ نوع مشاغل ثروتمند شدن شما کدام است؟ چرا اکثر مردم از پیشرفت و بهبود ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم ؟

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم ؟

چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم ؟ خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده ...

دانلود فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

دانلود فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

آموزش رانندگي به زبان فارسي آموزشي كاملا فارسي و صد در صد اورجينال آيا مي خواهيد تمام فوت و فن رانندگي را به طور كامل بدانيد؟ آيا مخواهيد تنها با يكبار امتحان رانندگي قبول شويد؟ آيا چندين بار تست رانندگي داده و قبول نشده ايد؟ بهترين روش آموزش رانندگي در منزل ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...


مطالب تصادفی

  • استفاده از نشاسته اصلاح شده هیدروکسی پروپیل دی استارچ فسفات به عنوان جایگزین روغن در سس مایونز  ....
  • استفاده از عصاره برگ زیتون به جای آنتی اکسیدان ها و نگهدارنده های سنتزی در سس مایونز و ارزیابی تغییرات فیزیکوشیمیایی .....
  • استخراج لیکوپن از ضایعات گوجه فرنگی.....
  • استخراج پلی ساکارید از برگ گیاه هفت کول و بررسی فعالیت ضد اکسایشی و ضد میکروبی آن....
  • استخراج پروتئین از کنجاله آفتابگردان و بررسی ویژگی‌های عملکردی آن....

بندرعباس

فروشگاه فایل های دیجیتالی کمیاب